Selçuk Balcı - Kaçır Beni


Selçuk Balcı - Kaçır Beni


                        
Sevduğumun babasi kizi bana vermeyi
Böyle inatçi adam yaşida var ölmeyi
Dedumki sevduğuma ne olacak halumuz
Dedi al kaçur beni bu olsun kararumuz
Dedumki biliyisun benum durumum dardur
Bir kuçuk çayluğumlan bir tahta evum vardur
Dedi ki biliyirum benum içun farketmez
Dedum felsefe etma sevdaluk para etmez
Güldi dedi yuzuma nerdedur adamluğun
Hane severdun beni bumidur sevdaluğun
Bu iş gururum oldi sağa sola vuramam
Ben artuk habu kizi kaçurmadan duramam
Sabağun soğuğunda kalktum iz vurdum kara
Barabenli belumde ben gideyirum yara
Ayağumdaki çorap çektum dizime kadar
Kizi kaçuramazsam sevdaluk işi yatar
www.sarki-sozu.com
Yaklaştum kapisina anasi gördi beni
Dedum hala rahat dur çeker vururum seni
Dedi oğlum bezmişim bu kizun hallarından
Babasi bişey demez korkar amcalarindan
Benum deli yureğum sevdasini taşiyi
Babasi raziysa onlar ne karişiyi
Hazirlandi sevduğum çikti kapiya geldi
Dedi babam uyuyi dedum inşallah eldi
Sarildi anasina gözleri dola dola
Gelup tutti elumden öyle koyulduk yola
Karlar bile eridi sevda ateşumuzden
Anasi bize bakup ağladi peşumuzden


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts