İbrahim bin Edhem Hz. Duası

İbrahim bin Edhem Hz. Duası




İlahî! Sen fazl u kerem ve izzet ü ikram sahibisin; benimse tek sermayem hatalarım ve günahlarım; ne olur kulunu affet!
İsyankâr isem de affına olan ümidim hiç sarsılmadı; diliyor ve dileniyorum; kapıkulunu umduklarına nail et!

İşte huzurundayım ve suçlarımı itiraf ediyorum; merhametinle muamelede bulun ve bu aciz bendeni azaba duçar kılma!
Halk hep Salih bir insan olduğumu düşünüyor; halbuki ben onların en kötüsüyüm; merhametine iltica ediyorum; beni bana bırakma!

İlâhî! Asi kulun yine kapına geldi; (dağlar azametindeki) günahlarını ikrar edip, ellerini Sana açıyor ve sadece Sana açar,
Şayet Sen mağfiret edersen, hiç şüphesiz o Sen'in şanındandır; kovarsan dergahından, beni Sen'den başka kim affedebilir?!

İlâhî! Gönlümde nedamet hisleri, bütün masiyetlerime "tevbe!" diyor ve kurtuluş fermanımı bekliyorum.
Hesabın pek ince olduğu o şedit günde, ey yardım talebinde bulunanların biricik yardımcısı, naçar, Sen'in yardımını istiyorum.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts